Изоставени автомобил, бронетранспортьори и хеликоптери. Радиацията която ги е облъчила е толкова голяма, че почистването е по скъпо отколкото самата цената на самата техника.
В момента е позволена обиколката (даже има екстремен туризъм и организирани групи обикалят в част от града до Чернобил), но въпреки това, всеки турист е оборудван с гайгеров брояч който да отчита нивото на радиацията.
Постепенно природата взима града обратно и след няколко години може и да не остане следа от някогашния град
Как да не те побият тръпки от тази снимка
Говори се, че има хора обитаващи изоставените сгради. Много мародери са минавали през града (все пак всичко е било оставено и всичко е покрито с смъртоносна доза радиация) плячкосвайки всичко което им се стори ценно. Проблема е, че всичко е замърсено с радиация и всеки притежател на каквото и да е било предмет, престоял в радиацията, ще се облъчи смъртоносно.
Увеселителния парк, дошъл в града заради празника точно преди аварията.
Aokigahara Forest
Известен също като море от дървета e 35 кв. км (14 кв. мили) гора, която се намира в северозападната част на основата на планината Фуджи в Япония.
Гората съдържа редица скални, ледени пещери, някои от които са популярни туристически дестинации. Благодарение на гъстите дървета, вятъра не може да пробие и за това някои хора казват, че това е "тихата гора".
Гората има историческа асоциация с демоните в японската митология и е популярно място за самоубийства (54 през 2010 г.) , въпреки многобройните знаци, на японски и английски език, като призова хората да преосмислят своите действия.
Корабът остров Нагасаки, Япония / Battleship Island: Nagasaki, Japan
Островът е бил населен между 1887-1974 като съоръжение за въгледобив.
Той е известен със своите въглищни мини и тяхното действие по време на индустриализацията на Япония. Mitsubishi закупува острова през 1890 г. и започна проекта, чиято цел е извличане на въглища от подводни мини. Те построили първата за Япония бетонна сграда (9 етажа)съставена от апартаменти през 1916 г..
Той е известен със своите въглищни мини и тяхното действие по време на индустриализацията на Япония. Mitsubishi закупува острова през 1890 г. и започна проекта, чиято цел е извличане на въглища от подводни мини. Те построили първата за Япония бетонна сграда (9 етажа)съставена от апартаменти през 1916 г..
Бетон е специално проектиран да издържа на тайфуни и причиненото от тях унищожение.Когато петрола заменя въглищата в Япония през 1960-те, въглищни мини започват да се затварят в цялата страна, както и мини Hashima не прави изключение. Mitsubishi официално обяви затварянето на мината през 1974 г., а днес тя е празна и гола, поради което тя се нарича Призрачния остров / Ghost Island.
Пътуване до Hashima е възобновено на 22 април 2009 г., след 35 години затваряне и от тогава е предпочитана дестинация на хората обичащи екстремния туризъм.
Пътуване до Hashima е възобновено на 22 април 2009 г., след 35 години затваряне и от тогава е предпочитана дестинация на хората обичащи екстремния туризъм.
Катерушки за децата
Жилищен комплекс за работниците
За да се спести място, всички жилища са имали само по едно легло и малка баня.
Няма коментари:
Публикуване на коментар