Ремонт на Passat B5.5 (3b3)

Човек дори и добре да живее се налага да влезне в сервиза от време на време...
По случайност момента съвпадна и с малко по сериозно обслужване и се събра добра сметка за плащане, но да започнем с историята...

Една красива сутрин чувам странен шум от двигателя. Веднага спрях и проверих масло,антифриз и като цяло всички течности. Нямаше видими течове и отидох на работа.
По целия път (около 2 км.) при подаване на газ се чуваше същия шум.
Реших след работа да отида директно при майстора (още 3-4км.) и той да си каже тежката дума. След диагностика (нямаше записани грешки в компютъра и нямаше светнала лампа за нищо) се стигна до заключението, че ще се отваря двигателя и ще се гледа какво е станало....
Тази новина е меко казано плашеща (на никой шофьор не му е приятно да чуе "ремонт на двигател" пък бил той и малък).
За съжаление (пък може и за късмет да е било) с неочаквания проблем съвпадна с смяната на маслото и ангренажния ремък. Покрай разглобяването на колата реших да сменя и термостата (колата не задържаше температура, а и цената на нов термостат не е голяма).








Фактурите за частите и присъдата е ясна 800 лв. за части (+130 за масло и филтри от друго място).



 И резервните части пристигнаха






Резултат:
-Колата в момента лети (беше леко спъната и се чудих от какво може да е)
-Разхода е доста по малък
-Колата загрява (сменен термостат) нормално. Преди не можеше да задържи 90 градуса.

Като цяло сумата от 1300 лв. не е малка (хората за тези пари купуват автомобили и карат докато издържи), но поддържана кола на пътя струва колкото 2 коли в неизвестно състояние в гаража...

Няма коментари:

Публикуване на коментар