Регистриране на предплатени СИМ карти

От няколко месеца получавам съобщения от Мтел ,че трябва да отида да си регистрирам Прима картата ми или ще ми я спрат януари месец 2010 . Реших като съвестен гражданин да отида и да си я регистрирам при което ми искаха лична карта и ме накараха да се подпиша на един хвърчащ лист А4 . Винаги преди да подпиша нещо имам навика да погледна върху какво се подписвам и да прочета дори и малкия шрифт който почти винаги присъства на договорите . Познайте какво видях в документа който ме караха да подпиша , в края на листа пишеше че давам данните си доброволно и тези данни МОГАТ а съм сигурен и че ще бъдат използвани за да получавам рекламни съобщения от МТЕЛ на Прима картата ми . Попитах и обясних най любезно на обслижващия ме служител как мога да не приемам да получавам съобщения с реклами от тяхна страна тъй като не искам да ме засипват със СПАМ и тя ми подаде още една бланка в която да откажа получаването на рекламата . Веднага я подписах че се отказвам от рекламата и реших да поразровя в интернет колко хора са прочели съгласието си да получават реклама без дори да го знаят и никаде не намерих някой да казва нещо за тази реклама . Или много хора не четат какво подписват или никой просто не го е споделил в интернет . Попаднах на информация че като бонус за разкарването да си регистрирате предплатената карта от Вивател ви дават бонус от 50 безплатни минути след регистрацията . Другото което ми е интересно след тази така наречена регистрация колко ли спад ще има на абонати които са били само фиктивни защото примерно аз имам 4 прима карти но си регистрирах само една от тях която ползвам а другите мисля да хвърля , и съм сигурен че много хора са на моя принцип .

За повече информация относо регистрирането http://www.monitor.bg/article?id=214107

П.С.
Нещото което ме изненада доста е ,че само ме питаха кой номер искам да регистрирам без да ми искат сим картата или да проверят дали номера е мой като ми звъннат или по какъвто и да е начин да проверят дали сим картата е наистина моя

Няма коментари:

Публикуване на коментар