Как да си направите iTunes регистрация без кредитна карта

Наложи ми се да си направя iTunes регистрация (забравих си старата регистрация и като иска нова парола не ми я праща....).
От тук и започнаха и проблемите. Първо за да си направите регистрация трябва да свалите iTunes приложението. След като го свалите и инсталирате, чак тогава можете през приложението да си направите регистрация. Всичко си попълваш (име, фамилия, поща, дата на раждане, 3 тайни въпроса, парола от минимум 8 символа и задължително поне 1 малка и 1 голяма буква) и очакваш да си регистриран. Да ама не... Веднага щом си попълните данните и дадете напред (NEXT) ви излиза страница в която ви иска кредитна карта. Имате 2 опции:
1. Попълвате си кредитната карта (ако имате) и продължавате.
2. Натискате на cancel и не си правите регистрация (язък за попълването което  ви е отнело поне 2 минути от живота).

Добре де, ама нали за да си ползвате жалкото подобие на телефон (iPhone) или таблет (iPad) или музикален плеър (iPod) трябва да имате регистрация (иначе не ви дава да си сваляте гъзарийки на устройството (иска да се логнете).

Ето решение на проблема (никога не бих се сетил, че се прави по този начин) стъпка по стъпка:
1. Сваляте си iTunes.
2. След като си го свалите натискате на iTunes иконата на вашия десктоп.

3. След като ви зареди програмата натискате на iTunes Store бутона в горния десен ъгъл.

4. Натискате по средата на бутона App Store

5.Намирате някакво приложение което да е безплатно.

6.Натискате на бутона Free за да свалите приложението.
 
7. Правите си регистрация като си попълвате данните. (паролата трябва да е минимум 8 символа, да има поне 1 цифра и да има поне 1 голяма и 1 малка буква)

8. На страницата на която до момента са ви питали за кредитна карта, вече има опция за кредитна карта, пейпал и най добрата опция NONE.

9. Въпреки всичко на дъното на страницата трябва да попълните вашите данни (отново име и фамилия и т.н.) за Billing. Отгоре натискате на NONE и сте готови.


10. Не си купувате повече телефони/таблети/музикални плеъри от компания, при която една елементарна регистрация не ви дава да си направите по нормалния начин...

П.С. Ако пощата ви е в abv.bg НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ЛИНК ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА РЕГИСТРАЦИЯТА. ПОЛУЧАВАТЕ ПИСМО В КОЕТО ЛИНКА ЛИПСВА.....


Ако някой ми каже къде ми е линка ще го поздравя..... Проверих и кода на писмото. И там линк няма....

28 коментара:

  1. Добре, а ако съм си направил регистрация преди това и сега просто искам да я синхронизирам с iTunes не ми дава това бутонче NONE до кредитните карти ?!

    ОтговорИзтриване
  2. Няма начин. Правиш нова регистрация с нова поща.

    ОтговорИзтриване
  3. каква версия трябва да itunes?

    ОтговорИзтриване
  4. tazi informaciq mi beshe mnogo polezna

    ОтговорИзтриване
  5. Отговори
    1. В yahoo.com не съм забелязал да има проблем (тествал съм). Провери си в папката SPAM или изчакай малко (писмото може да дойде и след 1 час случвало се е).

      Изтриване
  6. интересно как когато натисна в е-майла си veryfi now ми излиза Sign in to verify your email address.
    To verify the email address107070@gmail.com, please sign in with your Apple ID and password.

    Apple ID
    Forgot your Apple ID?
    Password
    Forgot your password?

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте! Надявах се информацията да ми помогне, но понеже съм с този телефон от днес и не мога да се ориентирам. Ще съм ви благодарна да ми кажете къде по точно да го сваля итунес.. на лаптопа или на телефона , защото нямам къде другаде

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На лаптопа.
      От тук можете да го свалите https://www.apple.com/bg/itunes/download/

      Изтриване
    2. dobre de ako e na laptopa kak shte go napravim na telefona

      Изтриване
    3. dobre de kato go svalim na laptopa kak da go napravim na telefona

      Изтриване
  8. Nqkoi moje li da mi pomogne stazi reg nemi pokazva none

    ОтговорИзтриване
  9. e da no kato natisna save na itunes64setup ne mi go svalq ..

    ОтговорИзтриване
  10. kogato se registriram i stigna do prozoreca NONE napisvam informaciqta i mi izliza da se asistiram v www.apple.com ? kakvo trqbva da napravq , ako ne iskam da se asistiram

    ОтговорИзтриване
  11. а като пощата е в АНЕ какво правим с тоя линк?

    ОтговорИзтриване
  12. Май през 2015 година вече не става този номер :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Преди няколко дена направих всичко по този начин на нов iPhone 6 plus и стана. Не би трябвало да имате проблем.

      Изтриване
  13. Стана, направих го! От самия телефон влязох в AppStore избрах си безплатно приложение и воала
    като си правиш регистрация има опция NONE! Благодаря много на автора за инфото, беше ми много полезно!!! :))))) Това на Айфон 5S април 2015 с оригинален айос от магазина не съм ъпдейтвал още.

    ОтговорИзтриване
  14. Как мога да платя с paypal т.к. аз съм задал с опцията за None ,обаче има само Visa,MasterCard и още нещо там .Не желая да си ползвам картата да е свързана директно с apple ,затова има ли начин с paypal и как ако е възможно .

    ОтговорИзтриване
  15. Аз правя всичко горе описано, само че не ми дава да продължа. Има опция NONE , която използвам, но след като му дам DONE/NEXT , зарежда и после остава на същия екран без промяна. (Това се случва на телефона ми) На лаптопа обаче пък нямам опцията NONE. Какво мога да направя и в двата случая? Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  16. Imam sledniq problem predi vreme imah edna karta s koqto pazaruvah v App Store i oft mesec na sam zakrih kartata i nemoga da svalqm nikakvi prilojenoq stava duma za bezplatni iska mi da verifikiram payment info a az nqmam nikakvi danni za tazi karta molq pomagaite

    ОтговорИзтриване
  17. Imam sledniq problem predi vreme imah edna karta s koqto pazaruvah v App Store i oft mesec na sam zakrih kartata i nemoga da svalqm nikakvi prilojenoq stava duma za bezplatni iska mi da verifikiram payment info a az nqmam nikakvi danni za tazi karta molq pomagaite

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробваи със каквато карта имаш но важното е да е от същата държава издателя,банката,и ще стане,в апстор акаунта ти направи нова регистрация на карта,ще каже че ако картата е от друга държава ще те прехвърли към неиния апстор.но ако и предишната ти карта е била ит същия издател,банка ,държава,няма да те прехвърли .неможеш да сваляш и не виждаш поръчките ти понеже те прехвърля към друг апстор.тая простория не я оправиха откакто пуснаха апстора и що народ изгоря с платени програми,да ги купуват наново после.затова никога нетриите стара ви карата просто добаветв нова иначе горите

      Изтриване
  18. Kak moga da si opravq iphone to kato go vklucha mi pokazva kabela za zarejdane i pishe itunes i ne se vkluchva ?

    ОтговорИзтриване
  19. Mnogo ti blagodarq pich ! Unikalen suvet . Poluchi se idealno

    ОтговорИзтриване