Автоморга за мотоциклети !!!

След като ме блъснаха се наложи да търся части за мотора , ама просто никъде не можах да намеря . Използвах www.google.bg ама без никаква ползва . Изкарва ужасно много сайтове на Автоморги но само за автомобили и джипове . Почвам да се замислям да вкарам 5-6 мотора в насипно състояние и да почна да ги продавам (като си направя някакъв елементарен сайт) и да забогатявам . Ако някой от четящите блога ми разполага с предни колове (fork) и радиатор за Хонда ЦБР Ф4и (HONDA CBR F4I) да ми пише .
(цени от сорта на 600 лв. за двата кола изобщо да не пишат защото в ebay мога да си взема за 400 лв с доставката)

3 коментара:

  1. В крайна сметка намери ли си колове?
    Аз също търся и ще се радвам ако си намерил и ако може да удариш едно рамо!
    пп - не видях дата кога си го писал това....няма да се изненадам ако дори вече си сменил мотора с друг :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Намерих с много зор. Кажи за какъв мотор ти трябва, и мога да помогна.

      Изтриване
  2. И аз търся части за Кавазаки Вулкан.. Кормило, колове, заден калник и фар.. ако имате номер на морга или нещо подобно моля помогнете.. ;((

    ОтговорИзтриване