Хубава работа, ама българска.......

По принцип избягвам патакламите по центъра (освен ако не е някоя дискотека след усилено подквасване преди това), но днеска ме замъкнаха на Coca Cola Happy Energy Tour на главата в Пловдив. Всичко хубаво (безплатно изпълнение на "известни" български изпълнители, безплатна кола и други безплатни неща сигурно, но не останах да ги видя), ама защо е избрана датата 19.09.2013г.. На тази дата се празнуват 25 години Община "Марица"  и програмата беше известна отдавна, че ще се провежда от 16:00 до 20:00.
Съответно "сцената" на която се празнуваше празника на общината, беше изместен под часовника на пощата и децата които изпълняваха народни танци, определено им беше станало кофти и тъпо. Познайте как се слуша хубава народна музика, като на 300 метра встрани се провежда концерт с 5 пъти по големи и повече тонколони.



 Другото което ми направи впечатление е празните кенове от кока кола разхвърляни по целия площад. Добре раздавате безплатна кола, но защо не се погрижихте да има поне няколко коша наблиза в които да се хвърлят празните кенчета?

Явно наистина ЕГН-то ми си казва думата и определено вече не съм за такива мероприятие (може би защото едно 70% от публиката можеха и деца да са ми, ако исках деца на 18).
Общо взето от сега нататък биричка/водка/ракия в дома/бара и после директно с таксито в бара/дискотеката. Такива мероприятие като това и бир феста едно време вече не са ми за годините.

Няма коментари:

Публикуване на коментар