Внимавайте при покупка на crypto валута от www.coinfixer.com

В 21 век и при опериране с иновация като криптовалута, не е нормално офиса ти да работи до 21:00. Въпреки, че работното ти време свършва в 21:00, ти продължаваш да приемаш поръчки и плащания, които трябвало да се одобрят от оператор след като отвориш кепенците (направо трябваше вместо цял сайт да направят една статична страница с техния гсм номер и да се звъни за поръчка). Как може да се занимаваш с иновации, като правиш бизнес като през миналия век.... Ето накратко историята която ми се случи в 21 век (погледнах календара 2 пъти да не съм объркал годината):

Тия от coinfixer.com са тишина... Тъй като съм поръчал койни след 21:00 трябвало одобрение от оператор. Тъй като съм поръчал койни за 244 лв. (по тяхна цена купи) и съм превел парите веднага през епей (след заявка всяка поръчка трябва да се плати до 3 часа), но до сутринта същите койни струват вече около 350 лв. и отказват поръчката. Интересно какво щеше да стане, ако същите паднеха като цена и струваха 100 лв. сутринта, а не 244 лв. щяха ли да ми откажат поръчката........ Не е това начина да се прави бизнес. Боли ма фара за 100 лв. и пак щях да одобря поръчката, ама като не можете да изпълнявате поръчки след 21:00 си спрете борсата и не приемайте поръчки.


А ето и уникалното обяснени :



Тъй като заявката ви е е била направена в период извън работното ни време (от 9:00 до 21:00) изпълнението й зависи от одобрението на оператор. Това условие е представено на страница "Купи" на сайта.

Tъй като цената на DRK се е качила съществено от момента на вашата заявка, можем да ви предложим следните 2 варианта:


1) Да ви върнем парите;

2) Да ви предоставим количество дарккойни, в съответствие с актуалната цена.

За да съм честен представям и техния отговор на мое запитване "какво щеше да стане ако цената беше паднала от 2.44лв. когато ги купих на 1лв." и техния отговор е:

Абсолютно. Не питаме клиента само ако цената не се е променила съществено (+/- 1-2%).

 Значи ако купите валута след 21:00 и тя падне като цена повече от 1-2%, те ще ви откажат поръчката и ще ви върнат парите. Ако това е истина им правя евала (бе нещо се съмнявам да стане, но знае ли човек)....


Лично мен ме загубиха като клиент (въпреки, че много ми е удобно да купувам през епей когато има такива рязки промени) с това си "работно време".
Според мен ако не приемат поръчки автоматично след 21:00 е по добре да спрат изцяло опцията за купуване по това време и да я пуснат отново сутринта като отворят...
Нещо много странно за борса на криптовалути, но явно така работят....




Няма коментари:

Публикуване на коментар