Има ли дискриминация към пушачите ?

Напоследък много мои познати започнаха да казват, че като пушачи са дискриминирани от държавата с този закон за пушенето. Според вас има ли наистина дискриминация ?
Аз мисля, че има дискриминация, но не към пушачите, а към непушачите. Не може защото на някой му е кеф да пуши, ние да се съобразяваме с него и да му дишаме цигарения дим. Откакто приеха закона за забрана за пушене на обществени места, като се прибера от дискотеката дрехите ми не миришат на гомната които са пушили хората в дискотеката.
Въпреки забраната, в над 80% от дискотеките и баровете в гр.Пловдив се пуши и това е всеизвестно на всички. В някои от баровете дори правят забележка, ако излезеш да пушиш на улицата "Съседите се карат, че много шум се вдига докато пушите, затова влезте да пушите вътре". Е сега кой е дискриминиран? Аз може да съм онанист и да искам да си удрям по една на публично място, защото ми е кеф (както ви е кеф да пушите на публични места). Като ви се пуши, излизате извън заведението/бара/дискотеката и си палите на чист въздух една цигара. Аз не мога да стоя навън, докато се издуха цигарения дим от заведението/бара/дискотеката....

Ако отменят законна за пушенето, лично аз ще съм единия от завелите дело срещу България за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар