Скайп променя правилата си относно дължината на паролата !!!

Ако до вчера сте се логвали и сте нямали проблеми, от днес вече може и да не успеете да се логнете в скайп. Лично моята парола беше от 24 символа и днеска като тръгнах да се логвам ми изписа грешна парола. Съответно веднага си помислих, че може да я бъркам (все пак са 24 символа и има голям шанс докато ги пишете да объркате) и пробвах пак, като този път писах бавно и внимателно. Отново ми даде грешна парола.... Вече малко ядосан проверих дали не пиша на грешен език, дали Num е включен (паролата ми е от цифри, букви, цифри и накрая пак букви) и след проверка и уверяване, че всичко е наред пак написах паролата. И този път ми даде грешна парола.....
Натиснах на забравена парола и ми пратиха писмо с което можех да променя паролата си.  Написах си същата 24 символна парола и ми се появи следната грешка


Добре са решили да го направят това, ама какво правим ако вече нямаме достъп до пощата с която сме се регистрирали в скайп ???

Няма коментари:

Публикуване на коментар