Защо не пиша за протестите и за какво протестира българския народ ?

Напоследък стана модерно всяка втора новина да е относно протестите. Хиляди неща се изписаха и много видео файлове се качиха в YouTube и Vbox7. До сега не мислих да засягам темата за протестите и за случващото се в нашата държава (от баща ми и дядо ми знам, че да се занимаваш с политика не е добре и е по добре да си гледаш бизнеса и да не се буташ между шамарите). За съжаление е чисто българска черта (особено след определено количество изпит алкохол) да сме компетентни на темите футбол, политика, жени, автомобили, пари и други интересни теми. Протестиращите искат да свалят парламента (това се разбира от исканията им) и в това лошо няма (не съм за никоя партия и до сега не съм гласувал и си го казвам с ръка на сърцето), но кой ги е пуснал тези в парламента? Много хора ще кажат, че тъй като аз не съм гласувал и заради мен са влезнали. Не драги читатели и българи.... Същите тези които искате да изгоните са влезнали с вашите гласове (били те дадени доброволно или срещу някой лев под масата). До сега в съзнателния ми живот е нямало политик, който щом захапе властта, да не се насере от кражби до края на мандата си. Протестираме и викаме ОСТАВКА ОСТАВКА, но като си подадат оставката въпросните хора, какво правим след това? Протестирахме срещу Бойко (който може би е 3 най противен политик след Доган и Волен) и го "изгонихте". Сега протестираме срещу новоизбраното правителство. И тях ще изгоните по един или друг начин, НО след това накъде? Какво ще правим когато изгоним и това правителство? Единствения начин да се направи нещо според мен е да се дава максимален мандат от 1-2 години и след привършване на мандата да се търси сметка за всеки похарчен лев и за всеки теглен  държавен кредит (много кредити се теглят за държавата, а потъват в нечии джобове).

Това никога няма да стане (поне в близките 10-20 години) и за това изобщо не коментирам протестите в държавата. Силно се надявам аз да съм в грешка и нещата да се променят към по добро, но това няма как да стане.
Не може всеки да иска повишение на заплатите, повишение на минималната заплата и т.н.. Причините е, че няма от къде да си вземат парите. Едно повишение на минималните заплати е сигурно затваряне на 40-50% от средния бизнес (или преминаването в сивия сектор и трудови договори за 4 часа). И без това всички взимаме под масата от работодателя доста над минималната заплата. Дигането на минималната заплата = осигуряване на повече постъпления в хазната = повече крадене от политици и всякакви отрепки. В Пловдив ни дигнаха данъците и в момента за 2005 година кола 130 коня се плаща около 250 лв. данък. Миналата година за същия автомобил данъка беше около 190 лв.. Да не говорим, че не е нормално за кола 2005 година, данъка да е 250 лв., а за кола 1993 да е около 30 лв.. Да не би кола от 1993 да пази природата по добре от кола 2005 година ?

Спирам до тук с политиката и обещавам повече да не споменавам политика в моя блог, защото това е мнооого мръсна тематика и не искам даже да си мисля за нея.


Няма коментари:

Публикуване на коментар