Проблем с Мтел и "тяхната" cloud услуга.

Преди 1 месец си купих iPhone 6 plus (както се вижда и от началото на ревюто на телефона, което така и не съм довършил все още).
С такъв телефон е нормално човек да ползва мобилен интернет и досегашния ми план (loop m който включва 200 минути към оператори и стационарни, 2000 минути към лооп мрежата  и 500 мб интернет) да не ми стига.
Реших да се възползвам от промоцията на Mtel и да си пусна нова карта (старата ми карта остава в Note 3, на която и стигат и 500 MB) с тарифен план Мтел трансфер xl на промоционална цена от 39,96лв. с ДДС която включва в момента на подписването (и в договора е описано същото):

Месечна такса 39,96
При 2-годишен договор:



Мтел трансфер xl
Месечна такса



39.96 лв.







Стандартни включени минути към всички национални мрежи



Неограничени
Mобилен интернет на максимална скорост



10 000 MB
Включени минути към Мтел и всички фиксирани мрежи в страната




Цена на минута към мобилната мрежа на Мтел и всички фиксирани мрежи в страната



0.00 лв.
Цена на минута разговор към всички мрежи в страната след изчерпване на включените минути



0.00 лв.
Включено Cloud пространство за съхранение на данни 25 000 MB.
За съжаление waybackmachine не пази копие от точната промоция (с намалението на таксата)

 За съжаление не прочетох дребния шрифт и си помислих, че услугата е за Itunes Cloud (долу в описанието коректно са написали, че става въпрос за Vodafone Cloud и услугата не се предлага за мобилни телефони с iOS). След разговор оператор ми обясни, че става въпрос за Vodafone cloud и аз съответно си правя регистрация в Vodafone Cloud с номера който е по договора (изисква смс потвърждаване при регистрацията). Реших, че така или иначе имам такава услуга, защо да не я пусна да я тествам на другия ми телефон Note 3 (въпреки, че има 32 ГБ памет и мемори карта 64 ГБ).
Днеска получих първата си фактура и реших да прегледам кое как и колко МБ/минути съм изразходвал през месеца.
Какво ми беше учудването когато видях следното нещо в фактурата ми:


От тук почват и проблемите. В новия тарифен план (от декември месец) намалят месечната такса и съответно премахват услугата Vodafone Cloud. От тук явно се получава грешка и ме таксуват за въпросните 25 000 МБ по 15,75 без ДДС на месец (с ддс 18,90 колкото е стойноста на услугата предлагана от Vodafone).
След разговор с оператор (който също гледаше новия тарифен план, а не стария на който аз сложих подпис и фигурира въпросната услуга) обеща да провери и да преизчислят фактурата (да се надяваме да не се налага всеки месец да звъня да преизчисляват услуга дадена от тях).

Ще напиша какъв е резултата от това "преизчисляване" когато го направят.

П.С. Е най-странното е когато погледнах и акаунта ми в vodafone cloud. Имам 1024 МБ...... Сега вече не знам и аз за какво са ме таксували (оператора каза, че таксата е за vodafone cloud услуги)...

 П.С. 2
Увеличиха ми пространството (и ми се обадиха да ми го съобщат) за което съм благодарен. Сега оставя да ми преизчислят фактурата ( по телефона ми казаха, че човека който ми се обади отговаря за техническата част и не отговаря за фактурите).

П.С. 3
Сега ми се обадиха, че и фактурата е преизчислена и всичко е наред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар