Преди 1 месец си купих iPhone 6 plus (както се вижда и от началото на ревюто на телефона, което така и не съм довършил все още).
С такъв телефон е нормално човек да ползва мобилен интернет и досегашния ми план (loop m който включва 200 минути към оператори и стационарни, 2000 минути към лооп мрежата и 500 мб интернет) да не ми стига.
Реших да се възползвам от промоцията на Mtel и да си пусна нова карта (старата ми карта остава в Note 3, на която и стигат и 500 MB) с тарифен план
Мтел трансфер xl на промоционална цена от 39,96лв. с ДДС която включва в момента на подписването (и в договора е описано същото):
Месечна такса 39,96
За съжаление waybackmachine не пази копие от точната промоция (с намалението на таксата)
За съжаление не прочетох дребния шрифт и си помислих, че услугата е за Itunes Cloud (долу в описанието коректно са написали, че става въпрос за Vodafone Cloud и услугата не се предлага за мобилни телефони с iOS). След разговор оператор ми обясни, че става въпрос за Vodafone cloud и аз съответно си правя регистрация в Vodafone Cloud с номера който е по договора (изисква смс потвърждаване при регистрацията). Реших, че така или иначе имам такава услуга, защо да не я пусна да я тествам на другия ми телефон Note 3 (въпреки, че има 32 ГБ памет и мемори карта 64 ГБ).
Днеска получих първата си фактура и реших да прегледам кое как и колко МБ/минути съм изразходвал през месеца.
Какво ми беше учудването когато видях следното нещо в фактурата ми:
От тук почват и проблемите. В новия тарифен план (от декември месец) намалят месечната такса и съответно премахват услугата Vodafone Cloud. От тук явно се получава грешка и ме таксуват за въпросните 25 000 МБ по 15,75 без ДДС на месец (с ддс 18,90 колкото е стойноста на услугата предлагана от Vodafone).
След разговор с оператор (който също гледаше новия тарифен план, а не стария на който аз сложих подпис и фигурира въпросната услуга) обеща да провери и да преизчислят фактурата (да се надяваме да не се налага всеки месец да звъня да преизчисляват услуга дадена от тях).
Ще напиша какъв е резултата от това "преизчисляване" когато го направят.
П.С. Е най-странното е когато погледнах и акаунта ми в vodafone cloud. Имам 1024 МБ...... Сега вече не знам и аз за какво са ме таксували (оператора каза, че таксата е за vodafone cloud услуги)...
П.С. 2
Увеличиха ми пространството (и ми се обадиха да ми го съобщат) за което съм благодарен. Сега оставя да ми преизчислят фактурата ( по телефона ми казаха, че човека който ми се обади отговаря за техническата част и не отговаря за фактурите).
П.С. 3
Сега ми се обадиха, че и фактурата е преизчислена и всичко е наред.
Няма коментари:
Публикуване на коментар