Как да запалим задавен двигател !!

Това лято поради слаб акумолатор (карано е с него вече втори сезон) се задави мотора ми . Общо взето тъй като за първи път ми се случва се видяхме в чудо и от многото опит да се запали стана още по зле . Оставихме мотора на една бензиностанция да пренощува и на сутринта отидохме да го приберем . От многото опит за запалване е насъбрало доста бензин и тъй като не може да го върне обратно в резервоара го изби навънка (нямам си на идея как го е изкарал и през къде) и около мотора имаше една приятна локва бензин :). В крайна сметка го закарахме на "Богито - 0889499419" - Брезовско шосе на изхода на Пловдив. Почисти свещите (бензин не се беше смесил с маслото) и подаде ток да го запалим и приберем . Ето какво се прави в случай че и на вас ви се случи такова нещо (Цитирано от bikerz.bg)

Как да запалим задавен мотор?
Мнениеот alexhg1 на 10 Апр 2008, 07:08
Има два начина за палене на задавен двигател. Първият е по-лесен, но работи само ако свещите не са силно овлажнени от бензина. Струва си да започнем с него, защото така или иначе ако не успеем, ще преминем към втория (сигурен) начин.

И двата начина НЕ се прилагат при мотори с инжекционни системи!!!

ПЪРВИ НАЧИН
1. Върнете смукача (НЕ го отваряйте)
2. Завъртете газта до край.
3. Опитайте да запалите със стартера, без да връщате газта
Веднага щом запали и двигателя се форсира, може да върнете газта и да дръпнете смукача. Дори двигателя да загасне, не се притеснявайте, запалете го по нормалния начин, със смукач ако има нижда.

Така, ако първия начин не успее, значи задавянето е по-сериозно и ще се наложи махане на свещите. Тук колегите с PVC-та ще са в по-неравностойно положение.

ВТОРИ НАЧИН

Правете го на защитено от прах и боклуци място, защото те лесно биха попаднали в двигателя като махнете свещите!!!

1. Развийте свещите.
2. Подсушете ги добре с памучен парщал, включително между електродите.
3. Свържете свещите с лулите и ги допрете до рамата на мотора (замасете ги). Това се прави понеже някои електронни запалителни системи могат да се повредят, ако работят без да има съпротивление (свещ) след лулата.
4. Без смукач и газ! Звъртете със стартера за около 3-5 секунди. Повторете. Сега цилиндрите трябва да са сухи.
5. Завийте обратно свещите.
6. Запалете по нормалния начин.

Вторя начин трябва винаги да работи. Ако след това мотора не запали, търсете причината другаде. Задавянето не е единствения проблем.

1 коментар: